Hopptävling



Tills vidare får ni en gammal bild från Vännäs.

Började med att hoppa en LB (90cm). Gick rätt bra och vi var felfria. Låg då på en andra plats men blev ner puttad till en fjärde. Dock var det bara tre placerade så vi fick ingen rosett. Eftersom att ponnyn var varken trött eller svettig och jag kände för att göra om och göra ännu bättre, så anmälde jag mig till en till LB. Det var en A1:a som gjordes så, att först red jag grund omgång på 7 hinder, vilket gick jätte bra! Dom som sedan var felfria, jag också alltså, fick då rida en omhoppning ( på tid) med 5 hinder. Då gick det dock inte lika bra. Han var framme men jag slappnade av för mycket. Vi rev då första hindet och stannade på näst sista, med min balans så ramlade jag då av. känner mig ändå rätt nöjd..

Allt bra idag?:)

Svar: Det var så lite så :)




Kom ihåg mig?