Hemmakväll..

Medan alla andra har varit på Nordic Rock för att se bland annat Europe,Skid Row och Nocturnals rites, så har jag suttit hemma och kollat på en film. Min förkyldning går ju aldrig över och nu satsar jag på att den ska göra det! Det är otroligt drygt med lock för öronen också för jag hör jätte dåligt. Inte nog med att jag måste säga "va?" hela tiden, för jag tror själv att jag pratar högt fast att det inte är så. Folk hör alltså inte vad jag säger heller.. haha!

Hade iallfall varit galet kul och vara på Nordic och om inte pengarna hade räckt hade man ju kunna sitta utanför området för att ändå lyssna. Men att vara ute nu känns dumt, nu ska jag bli frisk!



klicka för större bild.

Jag har iallfall sett "Den sista Mohikanen", ganska bra film faktiskt. Väldigt ledsam och tragisk men dom filmerna kan också vara bra.




Kom ihåg mig?