Grejerna jag köpte!



Hanna åkte hem för en liten stund sedan. Vi har ätit fruktsallad och kollat på Desperate Housewives, ovanligt?
Tänkte iallafall visa vad jag köpte på stan idag. Sedan blir det sängen för mig. Vi har Nationella i NO - Fysik, i morgon.. inte roligt! Har inte ens öppnat boken, men jag skiter i det! Sedan har vi typ några timmar endast gjorda för att vara med klassen. Vi ska kanske åka ner på stan och köpa glass eller något, vi får väl se.

Det blev inte mycket mer än så här handlat. Men det finns en "historia" med byxorna. För ett till par jeans har gått sönder och jag är riktigt deprimerad! Hittade då dom byxerna ovan och köpte såklart dom! Ville även ha ett par strumpbyxor med små svarta hjärtan, nivet? SLUT över allt.. så som det alltid är för mig, så otroligt less jag blir!

vad heter färgen på ögonskuggan? =)

vilken eyeshadow är det?

Sv: med mig är det fint. hur är det själv?

sv: härligt ;)

vad haru för dig då? :)

akej. Kan den säkert göra.. :D




Kom ihåg mig?