Good Luck Chuck!



Varmchoklad ( med marsmallows ) och filmen Good Luck Chuck. Så blev min söndagkväll.
Filmen är galet rolig stundvis, lite överdriven ibland och en tyypsik "jaga tjejen, tjejfilm som alltid ska sluta bra".


Jag har troligtvis en ganska kul vecka framför mig. Temavecka då vi spelar in film och har ett slappt schema! Vi har även premiär för grubberevyn, innan det genrep osv. Jag ska klippa mig och tävla på söndagen igen. Det blir hårdträning för mig och nästa helg ska jag tammertusan inte stanna. Sedan har jag ju ett nationelltprov också.. Fysik. Men som sagt, det blir nog bra! Nu väntar sängen, God natt!

Gud vad gott!

eller hur ;D



fan va gott me choklad!

SV: bråkade lite med mamma ^^,

Tack tjejen! Hur mår du idag? kram

Fin blogg! :) Har just nu en veckansblogg tävling, lust att vara med? :)




Kom ihåg mig?