Efter regn kommer solsken!



Efter flera dagar i regn och moln så är solen äntligen tillbaka, det tackar vi för!
Det blev en kort dag för mig i skolan. Spelade igenom låten två gånger. Sedan gick jag tillbaka till vanliga klassen. Där håller vi på med film i grupp arbete. Spelade in en "scen" och sedan drog jag hem. Skönt kan jag lova och nu ska jag iväg och rida. Ha en forstsatt bra dag!

Justja, hade "besöksrekord" igår, hoppas ni forstätter läsa! 

Åh vad skönt det där ser ut!

härlig bild. skitnajs att vintern är över!

Det är fint med mig också. Skönt att sluta tidigt! Vad händer hos dig ikväll? Kram

skönt med sol :)

sv: Härligt att höra!

Haft en bra dag ? =D

Sv: joo med mig är det väl bra. hur är det med dig? :)

Härlig bild!



sV: Haha tacktack, kul att du tycker det! :)

sv: jo dte är bra själv ? :D

sv: vad bra :D

Sv: Bara bra! Passa på att svara på dagens fråga! =)

sv; vart i skolan du då? :)




Kom ihåg mig?