sko problem..



Jag orkar inte att jag har världens sko problem just nu..
Mina fake converse från turkiet börjar gå mot graven och jag har inte råd med äkta,
eller jo det har jag men jag känner att för dom 700 kronorna som skorna kostar,
så kan man köpa annat som jag också behöver. Dessutom behöver jag skor till balen och även skor att ha i sommar, gladiatorskor vore långt i från fel.. Alla tre skor är ett måste! Frågan är bara hur jag ska lyckas?
jag hatar att vara fattig, jag behöver pengar nuuuuuuu!

sök ett jobb någonstans?:)

sv: tack :D

någon sån har jag inte än (a)



man kan inte få för mycket skor asso =D

sv: okej, jag hatar också när man inte har pengar!:(

det kan jag göra:)

SVAR jaa:)

gillar du surströmming?

vill du ha en spotify invited är det bara att kolla våran blogg, för vi lottar ut 5 st!

haha ägd. själv åker jag till thailand om kommer tillbaka med alla dom skorna dom vill ha under 700 kr;)

Riktiga converse har bättre kvalité än fake. Mina fake håller i max en månad, medans mina converse är 4år i sommar. Inte en enda skada på dem, och jag är den personen som drar fötterna efter mig. Kan tillägga att jag går i dem varjedag.

/A

sv: Jaha okej jag ska snart åka och ta bort min leverfläck :P

hej ser att du läst min gammla blogg (http//bellyy.blogg.se) Men nu är detta nyya bloggen , besök de och kommentera gärna. Hoppas allt är bra med dej !

jobbigt..

svar: hm. njuta av att lovet precis börjat kanske, dudå? kramar

Leta rätt på olika reor, kolla secondhand, blocket och tradera. Det är mitt tips :)




Kom ihåg mig?