Mr Wonderful



Jag hittade en bild från sommaren 08 och jag måste bara säga ingen att han är den finaste på jorden! Jag är så otroligt glad över att vi köpte honom. Även om vi har dåliga dagar så har han lärt mig så otroligt mycket mer än vad någon annan kan tro. En häst jag aldrig någonsin kommer glömma. Jag älskar honom tills livet är slut!    NU: hoppträning

Jo tack veckan har varit helt okej. din då? kram

Allt bra med dig? :)

Hej Hej :)

Ja, jag har haft en bra vecka, har du haft en bra vecka då? :)

b.

någon som vet hur man ändrar text på komentarerna?;D

omg, första gången jag kikar in på denna bloggen!

Och det kommer jag fortsätta göra :*

sv. jo du då? :)

iiii så söt! =)

Svar: Men tjenare! Min vecka har väll varit okej, och din? C:

Gud vad söt häst!

Man börjar verkligen längta tillbaks till ridningen när man ser bilderna på din blogg... ;)




Kom ihåg mig?