hoppträning



Det var markarbete på träningen idag. Mest små hinder. gasa och bromsa. osv! Jag kan säga att det var det jobbigaste som jag varit med om på väääldigt länge! Mio var rätt pigg i början och för första gången på några veckor fick jag bromsa, påriktigt! Efter ett tag blev både jag och mio trötta så då blev det lite konstiga hopp.

Skulle hoppa av för att springa och dricka, men benen vek sig helt seriöst! Vilade en stund och sedan höjdes hindrerna och då fick jag några stopp, men det var bara för att vi var trötta.
Kondisen mååste tränas, både min och hans. Tur att jag är ledig i morgon!!

sv: hehe okej najs ;)

Hallå hallå (:

Har en nystartad blogg är jag erbjuder färdiga gratis designer och mycket mer spännande. som inredning osv. Kika gärna in och se fall du hittar något skoj :).

//http://designtopia.blogg.se

God dag söt :)



Haft bra bra helg?



Kramis




Kom ihåg mig?