hoppträning

Hoppträningen idag gick kanoners!
Vi började med att hoppa tre hinder i rad med en volt emellan. Sedan hoppade vi dom som vanligt och lade upp lite höjder ( och då pratar jag inte jätte högt). Det gick rätt klockrent och jag fick ovanligtvis bromsa.

Efter det så hade vi en "sicksack" övning eller vad man nu ska kalla den. Alltså " /   \   / " bra beskrivet va? På varje linje var den två små hinder som var stuts, allså hästen hinner bara sätta ner hovarna innan dom ska upp igen. Det svåra var vägarna, för när dom blev dåliga då fick man dåliga språng också. Men den övningen slutade bra också. Red lite dåligt från början.

Nu väntar en dusch och scones!

Okej det låter skojsigt :D

sv: Idag gör jag inte så mycket, men ikväll ska jag iväg och kolla på fotboll. sjd? :)

Fin blogg!




Kom ihåg mig?