Hoppträning.

Hoppträningen idag gick kanoners! Han var pigg och vääldigt stark men det är då det funkar bäst. Vi hoppade kombination till olika hinder och sedan tre hinder på båge ( jag kan förstå om få fattade det där) och som sagt, det gick jätte bra! Tingeling och Mio har blivit väldigt kära, iallfall Mio som står och skriker på henne hela tiden. Dom är så söta!

Strax efter nio ikväll så åkte jag moppe till brännland där några eldade lite. Blev inte kvar allt för länge, i morgon ska jag ju upp tidigt för skolavslutning.. ååh vad jag kommer sakna allt!! Men det händer mycket i morgon och jag vet inte hur mycket jag kommer hinna skriva. För inte bara vanliga skolavslutningen på skolan. Jag ska, om jag hinner, till farmor och farfar och fika lite. Sedan behöver Mio motion innan jag drar iväg till stan för att äta middag med kompisar. Sedan spelar ju vi låtar på stan i morgon klockan nio, bara två men ändå!

Nej nu dör snart min dator. Ha det jätte bra och grattis till alla er studenter!





Kom ihåg mig?