Torsdag

Hej alla. Tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag far till stallet.
Sitter och fikar och ska snart byta om och fara.
Fast nu ringde pappa så jag kanske får skjuts dit, skönt!
Men det är ändå jobbigare att gå hem, hehe..

Nej nu måste jag rusa..

sv: jo vi har lov vecka 7 :D

samtidigt få en länkning till dig i min blogg? Då ska du rösta på mig i filippas veckans blogg tävling, för alla som röstar får en länkning av mig ovadsett om jag vinner eller ej! Det skulle betyda jättemycket för mig, jag skulle bli superglaad! Här röstar du: http://flings.blogg.se/2010/january/5-finalister.html#comment :D jag är nummer 4 (: puss!

Förlåt om du tar detta som reklam men nu har jag tävling på min blogg och tänkte att du kanske ville vara med? Vill du veta mer så klicka dig in på www.hejsanamandaa.blogg.se då! ;))

Kram Amanda

my

Sv; yess, ska du köpa dom ? :)

ja det kan vi! :D




Kom ihåg mig?