Tisdag

Godmorgon.
Det blev inge hippo idag och mamma har ju Mio.. Så nu vet jag inte alls vad jag ska göra idag. Har egentligen inget emot att se en till film men det känns bara inte som en bra idé. Men jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på!.. Samuel (bror) sitter och skriker att han "kan ordet" i jackpot eller vad det heter. Han vill alltså ringa och vinna 50.000 eller hur det nu var. ( nu skriker han att det är 80.000)

Justjaaaaa, guess what?
Idag, för ett år sedan, så skrev jag mitt första inlägg i denna blogg.
Bloggen blir alltså ett år idag, haha!


google bild.

/Elin♥

hehe okej :)

vad bra, jo jag sov helt okej ;)

grattis din blogg då.

skall du göra idag?

kram

Okej :)

Grattis till bloggen! ;p



Kram

jodå allt e bra

vad händer idag då?

Jag ska snart börja göra mig iordning, sen blir att dra till stan o fixa några ärenden :)

Gör du?



Kram

ja ska sitta hemma och va inne på Playahead sen vet ja nt!

kram!




Kom ihåg mig?