The Used - sold my soul



Åker strax till stallet. Hörs senare ikväll.

/Elin♥

tack så jätte mycket! =)

den kommer ifrån gina ;D

tackar så mkt :D

ja allt är bra här ;P själv?

Intresserad av att vara med i veckans blogg på sabinams.blogg.se? :) Länkar till inlägget, så det är bara att gå in och anmäla dig om du har lust!



http://sabinams.blogg.se/2010/january/entry-64074128.html

a

japp, det är utmärkt dusj da?

jadå allt är bra:D själkv?

Sv: jag vet, visst är han helt grym :) vet inte riktigt, tror han är rätt "känd" sådär, kanske inte just på youtube dock. Det var en som kommenterade att han hade en blogg (http://blogg.veckorevyn.com/andreasstil/), så jag skulle tro att han är mer känd där, ;) och han är ju bara lite snygg!

moa

sv; allt är nästan bra med mej förutom att det känns som om jag börjar bli sjuk . allt bra med dej då?

fint namn.

hur är de?

allt är bara bra, tack!

hur är det själv? :)

sv; okej, jag kan börja knåpa på något nu:) såg att du var på stället men hoppas att du svarar på mitt sms!

haha aa ^^

E allt bra? :)

Okej :)

Jag letar kläder till morgondagen ;p



Haft en bra dag?



Kramar

sv: nej men jag får testa!

a

Okej så skönt! Men du jag håller ju som sakt på att samla prenumeranter vore tacksam för hjälp från dig:))

härlig blogg :D

allt bra? =)




Kom ihåg mig?