sweet dreams

Tänkte bara säga godnatt. Tyvärr ska jag nog sluta med detta för jag sitter oftast för länge och klickar runt.. Eller så får jag börja lära mig att skriva detta inlägg och sedan stänga!

Hur som helst så kom jag hem vid tolv efter att ha varit med några och inte gjort något speciellt alls. For och gav hästarna mat och tog in Mio på vägen hem också.

Juste en sak till. Jag blev tydligen med bland femton stycken i veckans blogg.
Tänker inte säga det någon fler gång, så vill ni rösta på mig?
Gör det här , en gång per ip-adress!
Jag är nummer 4.

God natt och sov så gott!

hehe ja :D okej godnatt då

my

Sv: okej de blir nog samma :D

vars bor du då ? =)

åh, mmysigt :)

tagit de lugnt.

Sovit gott?

kram

jag ska plugga snart :)

jag ska göra det kul att plugga ;) då lär man sig snabbare.. fast det är ALDRIG kul att plugga :p

godmorgon =)

typ.. äter något emellan! :D varje sida :P

har myst med sambon, händer idag då?

kram

aadå ;P själv?

sv: tack detsamma :)

sV: a okej vad kul :d

allt bra idag då ? =)

kram

a

yes! Händer hos dig idag da?

mjo men jag vet inte rikgit vart jag ska ta mig någonstans:(

fia

sv: Haha x'D

din favvo Ben&Jerry? :P

Skönt att höra! :D

Ja, jag har sovit bara bra.

Vad gör du?

hihi okei (:

vad sa du hitta på idag då?




Kom ihåg mig?