Stallet

Hej igen. Allt gick bra istallet och faktiskt så har jag mer bilder att visa nu. Duktig jag är på att använda kameran? Men jag måste ju passa på medan jag inte går i skolan. Mina vardagar brukar ju bli ganska lika då.. Skolan, stallet, plugga och sova.. nästan så iallafall. Aja, mobilbilder är vad det är.



Hanna och Gerry.



Åhh nivet? Jag och Mio.

sv: jodå det funkar! :D själV?

a

Gud så söta hästar!



SVAR: haha xd

a

inte för att vara elak men den första ser nästa ut som en söt lite åsna! :))

a

hehe, hoppas du inte tar illa upp! :/ xd

MT

jag tyckte att MIO var superfin! :)



tack så myckt!

På första bilden, där det står: Om: Elin Magnusson, jag tycker att du är så otroligt lik Zelena Gomes!!!!!!!



/Ha det bra!

a

toppen att du inte tog illa upp! :)) xd

Men i alla fall vi har varandra på bloglovin va?

a

Okej men då tycker jag att vi lägger till varandra?! :))

sv: haha okej vad bra, vad har du gjort/ska hitta på idag då?

fin blogg btw :D

aa

jag har lakt till dig nu! :)

Det var så lite så :) fina bilder

ååå så fina =) vd mysogt de är att rida

my

Sv: okej men de var ju bra ;D

Va med och tävla i min blogg!



Åhh, va söt ponny!

det är riktigt bra , vad händer mer idag då?



kram

fina bilder:)

Tävla om att bli "Veckans blogg", på min blogg.

Den som vinner får ha en egen bild etc. till höger i menyn som länkar till din blogg. :)



Mvh Sisterhood - En tävlingsryttares vardagsblogg...




Kom ihåg mig?