Music

Medan jag väntar på att min bror ska duscha klart så tänkte jag kast in ett inlägg. Kom just hem från stallet så av den anledningen behövs en dusch!

Vi hade ju en "redovisning" på musiken idag. Vi skulle berätta om en låt som vi gillar och har något speciellt att berätta om. Själv valde jag en låt av In Flames. Varför? Jo, för att det var sån typ av musik som jag lyssnade på i femman-sexan. Det spelade ingenroll hur låten lät, så länge dom skrek. Jag var nog som mest "tonårs aktig" då och surade och var i mot mina föräldrar till stor del. Med där har jag ju förändrats en hel del. Visst gillar jag ju fortfarande In Flames (dem var inte det "skrikigaste" jag lyssnade på) men jag kan lyssna på så mycket mer olik musik. Allt ifrån Regina Spektor - The Hives - Paramore - All time low och Lady Gaga. Vad man lyssnar på "idag" beror alltid på humör och vad man är sugen på.  Visst har jag rätt?

Jag valde iallafall en låt som heter Reflect the storm helt enkelt för att det är en av dom bästa som dom har, enligt mig såklart! Dom sjunger faktiskt "Inpossible to tame". Fast jag var kanske inte helt omöjlig?




Nej nu blev duschen ledig!
 

tack så mycket, mår bättre nu faktiskt :)

fint blogg !

kanon bra låt btw :D

A.C

tackar:D



aa jag vt.. skit skönt:D hehe~~

vad har du gjort annars då?:D

sv: tack för din röst! :)



allt bra?

spara till en resa då ;) hihi

sV: Tack Elin! Vad snäll du är :D

my

Sv: Hahah okej :D




Kom ihåg mig?