Måndag

Jag lyckades nästan kliva upp nio idag.. klockan tickade lite extra när jag skulle upp ur sängen när klockan hade ringt. halv tio tog jag mig upp, ganska bra ändå tycker jag!

Jag och mamma skulle egentligen ha åkt och sko Mio nu men hovslagaren har ringt och ville att vi skulle komma klockan 19 ikväll istället.. Hoppas pappa kan följa med istället för mig! Tur iallfall att han får tillbaka skor på alla fyra ben! På tal om lilla Mio så ska jag åka dit som vanligt efter lunch. Ska försöka jobba han mycket iskritten idag. Han har varit lite väl stark dom senaste dagarna! Idag blir det ändrig på det!..

/Elin♥

Hehe nej, pengar o presentkort är bra. Då kan man köpa vad man vill o då blir de inte fel ;p



Kram

halv tio är bra.. ja ställde kl på 8 och vaknade 10 hihi :D

sv: ja det är bra, själv? :)

Hej Elin!

Jadå allt är toppen med mig. Hur är allt med dig?

Har du haft en bra start på det nya året?

Kram

sv: allt bra med dig idag? :)

å vilken fin blogg ! :D

Kolla på nån film tror ja!

kan du nån film tips?

Jo de har jag.. hmm.. vill du ha komedi elr skräck elr nått .. vilken vill du ha?

sv: härligt jara allt är najs ;)

jaa, bara bra :D

hur är det med dig själv? :D

Svar Joda, med mig är allt bra! Med dig också hoppas jag? :D

SV:

Ja!

va händer imorgon d??:)

Svar Joda, med mig är allt bra! Med dig också hoppas jag? :D

Typ.. "Life Size"

Ok. Vad mysigt :D

Ikväll skall jag bara ta de lugnt, de är faktiskt inte så pass mycket som händer. Skall väl dricka te - hehe. Jobbigt de där med din dator. Hur är de med dig ikväll? Kram




Kom ihåg mig?