Lördag

Tjosan!
Går kvällen blev.. som den blev! Den började på grubbe och slutade på subway/donken.. Men vi hade rätt kul!
Jag ska snart stoppa i mig lite lunch och sedan bär det av till stallet. Jag och Johanna ska ha en "knattekurs" eller vad man nu ska kalla det. Det verkar som att det kommer komma fem barn. Så dom ska idag få träffa hästarna i stallet, borsta osv. Dom kommer även få rida lite osv men det blir inte första gången.

Klockan 18.00 har jag sedan hoppträning för Emma Emanuelsson, en jätte duktig hopptränare vad jag har förstått. Har aldrig tränat för henne förrut men jag tror det blir jätte bra! Men detta vill jag också säga att jag kommer nog inte skriva fören ikväll efter träningen! När jag väl har åkte hemifrån kommer jag ju inte hem på ett tag.
En annan sak är att jag tränar för henne i morgon också, men då är det 8.00..... S U C K !

Jo jag mår fint tack :) Vad händer idag? Kram /M

Fredagen igår var väldigt lugn för min del :)

Sv: okej bra för den var riktigt fin ;)



Lycka till med hoppningen :)

Sv: okej bra för den var riktigt fin ;)



Lycka till med hoppningen :)

Sv: Ja en riktig klassiker ;) allt bra med dig idag? :)

Hej.

Är du sugen på en ny design?

Jag gör en design till dig för 20:-

Kolla in! http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign




Kom ihåg mig?