I love shoes..



Asså jag verkligen älskar dessa skor.. knappt 500spänn på DinSko.
Problemet är att dom fanns bara i storlek 38..
Kommer det inte fler storlekar skjuter jag dom som jobbar där!
villha villha villha !!!!

Man kanske kan kolla i butiken?..

my

Sv: hoppas de =)

snygga skor =D

okejj vad bra att höra, fina skor kraam =)

jag har ett par från H&M oanvända som du kan få köpa för 200 kronor ;D

japp, vad har hänt hos dig idag da?

Rösta på mig i veckans blogg, länk hittar du på min sida i mitt senaste inlägg, vore snällt! PUSS ♥

Jag har duschat och pluggat :P Händer imorgon då ?:)

jaa men precis, jag tycker att det är kul att träffa alla vänner igen ;D men sen så finns det ju en del som är tråkigt oxå ;D men jag tycker det är okej ;P

Snygga de var::)

stämde bra de hihi! oh de är snygga, kolla i butik, hos mig är de på rean :P

Ny design ser jag ;)




Kom ihåg mig?