Hoppträning

Tjaa!

Igår så for jag och Johanna till grubbe efter maten. Vi for till några vänner som satt och lanade.. Luktade inte gott där kan jag lova, hehe! Vi tog en av deras kladdkaka och åt av också, fast med tillåtelse, tror jag..
For och tog in Mio från kylan sedan också på hem vägen. Gav även fyra andra hästar mat, ägarna har åkt utomlands så just nu tar jag hand om fem hästar, tur jag har min mamma som är till stor hjälp!

Vaknade av mig själv i morse och hörde pappa säga "vi har gjort iordning frukost", jag älskar ju frukost så jag kastade mig ur sängen medan Johanna sov ett tag till, heh! Juice, macka och melon, greeaat! Där efter for vi till stallet och hämtade Mio för att sedan åka på hoppträning. Träningen gick helt okej idag! Hoppade bara massa övningar som Mio verkligen behöver! Så det var ju bra! Sedan gjorde vi årets första krasch in i ett hinder.. verkligen inte lika hemskt som det lät! Han trampade om först och sedan till hinder nummer två, på två galopp språng, så nådde han inte fram. Han valde då att stanna i hindret men sedan hoppa.. Tog sedan om det och då blev han väldigt försiktig och jag också. Fick ändå bra men vi tog sedan om det ännu en gång med bättre självförtroende och då satt det!




tävling på SURF 2008

/Elin♥

sv: Ikvällblir det vell att kolla på tv typ hehe sj? :P

sv: jaha okej :P

fin blogg ,är det din ponny ??

haha jag fattade tillslut(a)




Kom ihåg mig?