hoppet..



Detta är nog slutet på min kamera som jag fick julen -07.. Ioförsig var den inte bra alls, men hur ska jag ta mig råd med en kamera? Jag vill ju lägga pengar på annat!!
-Tomten, kom hit igen!!

På tal om pengar, jag letar sommar jobb.. Tips?

Sv; Jaa, det är dom verkligen ;)

detsamma :)

Allt bra? :]

Jag har ingen aning, det beror ju på vad du har för intressen och så :P

haha okej :D jag vet inte :S

Sv; Härligt :)

Det är super med mig :)

Händer idag då? :]

sv: oja, och förjävla dyrt!

haha aa xD

haha okej!:) inte så mycket plugga och så typ.. de finns föresten billiga digitalkameror runt 800 som är jättebra;) kram

my

Sv; nej jag har då inge tips -.-

Det tycker jag verkligen! men det beror ju oxå helt på vad man själv gillar för filmer, så alla tycker ju olika :D men jag gillade den :)

Sv, Åå, vad kul :) Engen häst? :)

Nja, vet inte riktigt. Hade tänkt åka till stallet med min syster, men stannade hemma. Har städat och pluggat lite. Ska snart på promenad med hunden :)

Tävla om ett armband från Aldora.se på våran blogg! :)

sv: förutom att man blev väldigt synlig när man hade vita kläder och allt var i neon + att man fick träffa en massa folk man kände så var det inte så mycket positivt när man fick stå och vänta i kö i två timmar för att komma in. hehe.

2bad4u;)

my

Sv; jag måste ha själv ockå -.-

sök överallt!

Tack:) rip kameran :P




Kom ihåg mig?