"haha, jag ser vad det står!"



Detta fick jag med mig hem från stan idag, plus lite underkläder.

Optikern skrattade lite åt mig när jag hade tagit på mig glasögonen. Oftast brukar man ju kanske vilja titta hur man ser ut i sina nya glasögon. Men jag var tvungen att ta av och på dom för att se vilka texter som jag inte hade sett utan hah. Det var rätt läskigt också. Man fick verkligen en helt annan syn även fast jag egentligen inte har så jätte stort syn fel. Jag får ju tex. köra bil utan glasögonen.

Snart ska jag åka till hippo på en kick-off. Det blir middag med alla tävlingsryttare, planering och målsättning för 2010, iallafall som jag har förstått det. Blir roligt! Sedan kommer jag fara direkt till Hanna, vi taggar kladdkaka!
Hanna, jag har köpt blockchoklad, heheh!!

Vi hörs senare ikväll igen, eller i morgon!

dom ser ut så här http://images.bubbleroom.se/data/used/thumb-600/svarta-skor-med-kilklack-fr%C3%A5n-h&m-%C3%B6vrigt.jpg och är i storlek 38, aldrig använda!= )

kladdkakan är på kylning och väntar på blockchokladen;) haha TAGGGAAAA! du, ta med en film kanske om du har lust:)

mm, aa det äre kraam=)

Heh, Okej. Vad gör du idag?

Ursäkta för sent svar! Kram

sv: jaha okej :)

my

Sv: okej nice :D

jaha, okej =/

men de är väldigt små i storleken.. ;D

sv: i morron har jag match sj? :P

Jag har bara tagit det lungt idag :P

aa jag håller med ska sova snart god natt=)




Kom ihåg mig?