God natt!

Jag sa just hejdå till Johanna som har varit här och slappat med mig. Kan säga att utom att jag har varit i stallet och duschat idag så har jag bara suttit i soffan/sängen. Snacka om slappar dag!Hela familjen var likadan, middag i vardagsrummet också! Men man behöver dom dagarna också, speciellt på nyårsdagen! Tänk, första dagen på året, total nystart. Så vad händer iår? Inget speciellt tror jag, utom att jag snart blir sexton och börjar på något gymnasium ( som snart ska väljas..) efter sommaren!

Hur som helst så bakade jag och johanna choklabollar som vanligt (de lr. kladdkaka äre som gäller!). Fast när vi gör det så blandar vi ihop allt och delar upp det i skålar, hahha! Sedan såg vi Kalle och chokladfabriken, rätt kass film egentligen! Men den har några roliga minuter och det är ju vääldigt chokladig.. i love chocolaaaaaate

  
Whatever, har inte så mycket att säga. Nu är det bara 364 dagar kvar på året.. snart jul igen!
Nej, slut på babbel. God natt!
/Elin♥

Svar;

den va okej :)

vad skaru göra imrrn då? :]

haha jo fifa är fotboll och ett tv-spel;)




Kom ihåg mig?