god natt!

Jag tror nästan det var med lite tur som blogg.se funkade.
Fick nämligen hålla på ett tag för att kunna skriva detta!


Jag kom precis hem från stallet. Alltså, jag har varit och tagit in Mio och gav även dom andral hästarna hö! Innan det så (halv 8) var det fotvård här hemma. En tjej från ett företag ( eller vad det nu kallas) kom hit med en massa produkter, som jag och mamma (+ några till) fick prova. Vi provade en peeling på fötterna och krämer osv. rätt nice! Men det var även av denna tjej som mamma köpte nån kräm av till mitt ansiktet.. Det slutade med utslag i hela ansiktet...


(google bild..)


Imorgon kommer jag gå till stallet direkt efter skolan, med tanke på att det blir helg och jag slutar sent..
Men jag tror ni överlever utan mig ett tag, näe kanske inte?.....
my

Sv; joo de kunde vara bättre :D

HEJ (A)



Jag undrar vem du tycker ska vinna Robinson..haha. Jag har en fråga på min blogg just nu så lämna gärna en kommenter om vem du tycker är en värdig vinnare!

Puss :*



http://saveu.blogg.se/2010/january/robinson.html

jag valde handel som inriktning :)

ja men precis :D sommaren är verkligen efterlängtad nu ;P

va härligt me fotbad =) aldrig hört talas om att det finns såna fotbadspartyn. allt annat har man ju hört att d finns party om =) låter mysigt!




Kom ihåg mig?