Fredag

Hej igen. Har lite bråttom.
Det blir nya glasögon... har fått väldigt försämrad syn eftersom att jag är dålig på att använda gladögon. Men nu blir det ändrig på det! Har klipp mig också och köpt lite annat på stan. Visar sedan!
NU: stallet ...
/Elin♥

Hey! :)

Nej men dom tror att det kan bero på att jag haft en infekterad hårsäck som jag rivit upp. Sen fått in skräp i :/ Sen har de liksom spridit sig :(

Igår fick jag Heracillin igen. Min tredje penicillin kur och jag börjar bli så trött på detta nu...

Hur är allt med dig idag då? Några roliga planer?

Tack! KRAM

jadå,sj? =)

Förresten ska vi lägga till varandra på bloglovin?=)

a

SVAR: okej så synd, men om du skaffar en så har du ju det! :))

Fin blogg! Allt bra? :D

gimp kanske? :)

sv: tack så mycket! :D



kul att ha klippt sig :) kul med shopping också!^^

kram:)




Kom ihåg mig?