dressyrponny!

Så nu vet jag!..
Min ponny kan dressyr, också! Shit vad fint han gick idag, och det var nog ändå inte allt eftersom att det var första gången hon fick rida honom. Denna tjej som red, Jennifer, kommer gå långt! Mio är kanske inte den svåraste, men han är väldigt oriden i dressyren. Jag red dessutom i slutet och hon skulle deffenetivt få mig att klara dressyren bättre. (Hon är lika gammal som mig). Hon jobbade mest i skritten till en början, vilken man är tvungen med me honom. Lite trav och även galopp osv. Nästa vecka hoppas jag på att hon ska rida igen. Kanske blir det nån dressyrtävling snart? who knows..

Skola i morgon dåå.. förjäkligt! Vill inte upp halv sju..
Menmen.. av den anledningen säger jag god natt nu!

P U S S & K R A M

vad händer imorgon :)?

Vi fotades hos "Another pretty face" i Helsingborg :)



Haft en bra helg?



Kram

sv: jag är inte säker för tillfället, men jag hoppas att dom hittat honom.




Kom ihåg mig?