Chheeck!



Jag har, som alla andra nior, fått hem detta. Vet inte om den är bra men jag säger som Sara, " det är ju gratis!"

Klockan blev mer än jag hade tänkt, har suttit i telefon med Camilla ( Min oingifta moster, eller hur var det vi sa?, heh). Vi har diskuterat min häst som jag ville ge bort idag. Ibland är han ju bara värd guld. Men idag var han inte värd ett piss.. Han bet fast i bettet, var totaal stark och dryg! Han är ofta stark, ibland omöjlig och ibland finast i världen! Tyvärr är det så, även om man vill att det ska gå bra hela tiden. Tyvärr trycker jag ner mig själv totalt också och jaa, jag skickade ett sms till mamma och sa att: nu säljer vi honom.. Men efter som att jag har Camilla som är väldigt förstående till sånt ( Hon har ju ridit i alla år) så är han tyvärr inte till salu längre! Jag tror att med våra jätte duktiga nya tränare så kommer nog det lösa sig, hoppas jag!

Älskade knas ponny!
my

Sv: okej hoppas du gör de då :D

my

Sv; haha okej men de var ju bra:D

aa okejj vad bra att det löser sig, för det e väldigt jobbigt när det är så. själv har jag ingen egen häst men har ridit på ridskola sen jag var sju typ. =)

Härlig bild :)

sv: hehe okej :P

Du är världens bästa :-)

tänk på att det oftast inte är någon annan än dig själv som dömmer dig, så var inte så hård mot dig själv. Alla har dåliga dagar ibland men inget blir bättre av att trycka ner sig själv. Jag tycker du rider Mio jätte bra och jag vet att jag inte är den enda som tycker det. Kom ihåg det när det går dåligt nästa gång!




Kom ihåg mig?