blondinskämt...



Vet du varför blondiner alltid har toppluva och inte hjälm när dom kör moppe?

Svar:
Dom gjorde nämligen ett täst, dom kasta ner en hjälm från ett 4 våningshus och den gick i 1000 bitar. Sen kasta dom ner en toppluva från 4 våningshuset och den höll.

***

2 blondiner satt på en parkbänk. då frågade den ena:
Vad tror du det är längst till, Månen eller Malmö??
 
Den andra svarar:
Vaddå, ser du Malmö eller??

***

     

En blondin sade till sin tilfälliga sängpartner:

- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig 5 kr. bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor! Nästa dag:
- Idag träffade jag en mycket snäll kille som gav mig en glass bara för att jag skulle klättra upp i ett träd!
- Dummer, han ville ju bara se dina trosor!
- Ha-ha, idag lurade jag honom, jag hade inga!

tack :)

aa okej sj? =)

hejhej det är bra tack själv ?

ja men man tackar man tackar ! :D

Härligt :)

aa ok ;)

hejhej, jotack det är bra, självdå? :)

sv: Vad har du för dig då? :)

h

okej vad bra :)

Kan du vara ur gullig och rösta på mig i veckans blogg! Här-> www.decevven.blogg.se/2010/january/finalister-veckans-blogg.html#comment

Nr.3 Då är du värkligen BÄÄST!!



KRAM!!:)♥

Kul!

A.C

v bra:D



vad har du gjort idag då? Hoppas du har haft en bra dag:D

Ska jobba, sen vet jag inte :)

Du då?

my

Sv; skolan sen kompisar sj ? :D

sv: okej jag kollar på so you think you can dance ;)

okej skönt att höra=)




Kom ihåg mig?