The O.C




Gud vad jag saknar OC. Jag kommer aldrig glömma hur mycket jag grät när Marissa dog i serien. Men framför allt allra sista avsnittet! Det var bara så sjuuukt bra och jag fattar inte hur dom kunde ha för få tittare.. ååh!
Ni vet låten Running up that hill ? Jag kommer alltid att tänka på OC när jag hör den, och får tårar!

Men sen var ju Adam Brody med i serien, en riiiiktig snygging och bästa humorn! (det fick mig just att bli gladare, för han kan man se mer av)
Blir tvungen att lägga upp bild, hehe..



sv: coolt :D

vad gör du?

Haha, ja det är det :)

Själv då?

sv: hehe, ja, nice :D

SVAR inget :)



händer imorgon?

tack,r oligt att du tycker e :)

Åh vad skönt med en promenad :) Ikväll blir det lugnt här hemma och bara mysa med killen. Åh vad roligt att du uppskattade träningstipset! Ska försöka lägga upp lite bra tips titt som tätt i bloggen.



Ska du göra något särskilt ikväll? Kram /M

vill du bli veckans blogg? skriv då en kommentar i min blogg :)




Kom ihåg mig?