Onsdag



Jag red på bett idag, mest bara för att prova. Det gick faktiskt över förväntan! I skritt och trav var han mjuk och fin men i galoppen var han inte lika fin, han försökte komma undan bettet. Men det blev bättre i slutet. Tänkte börja rida med bett nu en gång i veckan bara för att det blir annorlunda med ridningen och sedan är det jätte bra att variera. Även fast jag vet att han inte trivs så bra med bett så tror jag att det kan vara bra för honom.

Tack förresten till dig som skrev en kommentar, i ett väldigt gammalt inlägg, om att jag inte borde trycka ner mig själv då det går dåligt med Mio osv. Synd bara att du ville vara Anonym, men det värmde verkligen ändå med det du skrev! När det gäller hästar så har man mer motgångar än medgångar.. Det är något jag har fått lära mig. Det är sånt man får ta helt enkelt och lära sig hantera.



Kom ihåg mig?