jump


Förlåt för gammal bild..

Dagens hoppträning gick faktiskt jätte bra. Han var väldigt pigg, dock stark! Men jag är så himla glad över att han är så här pigg och framför allt glad! Så att han är stark det bryr jag mig inte så mycket om. Visst blir det jobbigt men jag tror att det kan bli bättre och bättre! Är sjukt taggad för årets första tävling, som är en hemmatävling, om tre veckor.

Tidigare idag så dammsugade jag mitt rum och plockade undan lite. Sedan redbäddade jag sängen. Alltså: trött efter träning, ny duschad och ren säng. Snacka om underbart! I morgon är det ju måndag och som jag kanske har sagt är vi på Grubbeskolan lediga! Jag tror jag inte ska sova bort hela dagen, känns ovärt. Eller aah, gör jag någonsin det nu för tiden? Det blir stallet innan lunch och sedan göra något nödvändigt, eller bara chilla!

Nej, nu tänker jag faktiskt släcka!
Ha en bra vecka, och en bra dag i skolan/jobbet, hehehh.



Kom ihåg mig?