- torsdag - sweet 16 -

Godmorgon! Det blev som perfekt för mig idag, för vi har friluftsdag! Jag valde då ridning så att jag kan göra bort allt jag ändå måste göra idag. Sedan får jag kvällen ledig för vänner och släkt tillsammans med tårta!

Får ni välja vad ni vill äta på eran födelsedag? Det får jag,
gissa vad jag har valt. Jag lovar att ingen kommer gissa rätt!
Men den som gör det kan få bli länkad i bloggen, så gissa många gånger!!
svaret kommer ikväll.

jag veeet, usch vad hemsk den var!



jag lovar att det är blodpudding med morötter och apelsiner:p hahaha

Jo det e bra!

vad görd u?

Grattis på födelsedagen :) (för jag antar att du blir sweet sixteen idag hihi). Jag tror du vill ha pizza på din födelsedag, det hade nog jag valt iaf.

Säkert lever eller ärtsoppa ;D



Fyller du år? :D, i så fall grattis:D

sv; Tackk så jättemkt! :D<3

GRATTIS :D

sv; Hihi, händer i morgon då ? :D

sv; Hihi, händer i morgon då ? :D




Kom ihåg mig?