these motherfuckers they’re controlling us now

Sjuk kväll med flickorna. lite idol, måla naglar, ligga på golvet och skratta ( huvudet lossna nästan..) lyssna på musik och sjunga så taket lyfte. A vi har gjort lite allt möjligt, bilder kommer i morgon.

Nu tänkte jag hoppa ner i sängen. Ska försöka hinna med att kolla när min broder har match i morgon, kanske träna lite själv innan vi har julshowsträning.. jag ska inte ens vara med, men aja! Btw, ni kommer väl ändå?

Fin blogg!

Vad tycker du om min senast upplagda outfit?

Kommentera :)

@)-`-,---



Hejsan! Vart skulle du åka om du vann 40 000 att resa för? Varmt eller kallt land? :)



Du får hemskt gärna kika in på min blogg, och gärna "Gilla" den också...



Om du precis som jag vill vinna en resa för 40 000 borde du vara med i tävlingen på http://goo.gl/Ho7RY




Kom ihåg mig?