jag fick ju min mobil tillslut..



Vilken jäkla morgon!
MediaMarkt hade 20% på ALLT idag så jag och pappa for dit åtta då dom öppnade. Smock fullt redan då. Dom flesta kom med minst en plastmatv. Jag ställde mig i kö, endast för att lämna tillbaka en film. Medan sprang pappa och hittade mobilen för att sedan ställa sig i kö. Stod först en stund innan jag fick byta till en mindre kö då dom "sorterade" oss som skulle byta. Hur som helst.. i nästa kö fick jag stå säkert 30 min innan det var min tur. När han hade hållt på med min film ett tag så kommer pappa. Han undrade vart jag hade tagit vägen.. Lämnat mobilen hos en annan i kön också. Sedan gick han tillbaka. För mig blir det varmare och varmare. När pappa kommer efter yttligare längre tid så håller jag verkligen på att svimma. på tok för varmt, ingen frukost osv. Så tillslut blir allt klart med filmen, efter att han i kassan dessutom fått börja om.. Men tillslut fick jag iallafall min mobil. Mår fortfarande illa!

Skriver om julafton senare. Fått allt jag ville ha och jag är super nöjd!



Kom ihåg mig?