i would not make it without you

Jag vaknade inatt av att jag grät! För i min dröm var jag och Johanna på något bad ställe. Vi hittar ju alltid på massa dumma saker och denna gång skulle bli klättra upp på ett berg precis brevid en av poolerna. Så Johanna har tillslut tagit sig upp och nu är det jag som ska försöka ta mig upp till henne. Sedan vet jag inte vad som händer. Jag tror Johanna ramlar ner samtidigt som hon ska hjälpa mig upp. Hon faller flera meter rakt ner i poolen och flyter sedan upp till ytan. Jag ser att hon lever för hon lyckas ta sig till marken och jag klättrar sedan ner. Men hon blöder väldigt mycket hon ser helt borta ut. Sedan är jag helt plötsligt hemma och pappa får ett samtal. Jag ser på pappa att något har hänt och han hinner inte förklara så förstår jag. Johanna dog senare på sjukhuset. Dagarna i drömmen gick förbi och jag bara grät. Folk frågade mig hur jag mådde men jag kunde inte förklara med ord så jag svarade bara "jag lever.."

Jag var påväg att ringa dig inatt Johanna, vid tre tiden. Men när jag hade hunnit tänka efter så kom jag på att det var en dröm. Usch och fy, du får aldrig lämna mig gumman!


     

Fy fan vilken dröm elin!..

KOmmer aldrig lämna dig! Älskar dig<3<3




Kom ihåg mig?