Torsdag.



Oj vad dålig bilden blev ser jag nu.. Gick iallafall och köpte dom. Mot allas tycke så tog jag dom ingen annan sa att jag skulle köpa. Förrutom en som sa " dyrast är alltid finast".. inte sant! Näe men jag tog en på varje fot och gillade dom här bäst, men jag velade ett bra tag kan jag lova!

Har varit på stan i nästan tio timmar.. inte normalt. Började klockan tio och hade en lektion. På lunchen så gick jag och köpte skorna och sedan hade vi en lektion till. Efter det har jag bara tagit de lugnt på stan, träffat folk osv. klockan fem träffade jag Sofia som jag inte träffat på säkert ett år! Så vi åt middag och snackade om allt å inget i några timmar. Känns nästan skönt att vara hemma nu, är dessutom äckligt mätt! Kanske sätta på en avsnitt av OC och sedan sova.



Kom ihåg mig?