knaaas^^

Asså guud. Jag håller på att spara ut manen på Mio.. kom sedan på att jag tävlar i helgen och han ser ju inte riktigt klok ut. Nog för att jag tycker han är galet söt när manen spretar åt alla håll. Så ska jag köra på de på tävlingen. Eller ska jag försöka mig på knoppar?? Hjälp mig någon! Han får iallafall ha toffsar hemma så att den någon gång ska lägga sig åt ena hållet. Kolla dessa bilder, han ser inte riktigt ut som en häst.. plus att han stått ute i regneet. hahaha!!

Haha så söt! Gör knoppar vettja! Det har jag tänkt prova göra på Amir även fast jag vet att dom kommer bli missbildade :o

Tack så mkt! :D

men kan blev ju supersööt!! :D du får ju fläta ner den istället då sitter de bättre :)

Jag skulle låta manen spreta åt alla håll. Du ska väl "bara" hopptävla. ;) För ha du tänkt spara ut manen är de ju dumt att knoppa. Tycker de brukar nöta så mkt på manen iaf Marres...



Vart är tävlingen?

Ska hem idag eftersom k-o gifter sig i morgon. :)



KRAM

Är det din häst?? :)

LÅt manen stå åt alla håll ;) Ta ut tofsarna du har på bilden precis innan du ska rida fram :) De tycker jag :)

Gör knoppar :D

klipp bort den bara.. eller gör rasta flätor av de, skulle vara grymt

knoppar!!!!!!




Kom ihåg mig?