Tävlingar på G (mycket text)



Nu när jag verkligen känner peppen inför tävlingar så tänkte jag berätta om dom också.

Den 2 Maj kommer jag troligtvis vara med på en hemma-klubbtävling. OM jag gör det istället för vanliga träningen så kommer jag bara hoppa en LC, alltså 80cm

7-9 Maj har vi våran hemmatävling som är en regional/nationell tävling, den är alltså ganska stor. Tråkigt nog skulle den krocka med revyn. Men jag kommer tävla Söndag den 9:e. Då blir det en LB (90cm)

14-16 Maj så har Vännäs tävling. Med tanke på att Mio då redan fått gå två tävlingar, två helger innan så tror jag (denna tävling har jag inte hunnit anmäla mig till ännu) jag kommer tävla LC & LB antingen lördagen eller Söndagen. Troligtvis inte båda.

29 Maj så har jag då dressyrtävling på SURF (Södra Umeåryttarförening). Jag har då anmält mig till en LC. Då är det väldigt små krav på formen osv. Jag kan alltså fukusera på att rida bra själv. Det är det jag har som mål tror jag. Men som jag har berättat tidare, vi är inget dressyr ekipage

Jag har som mål i år att endast få bra rundor som jag kan vara nöjd över, jag vill inte stressa för att rida dom högre klasserna eller så, det kan vänta! Därför har jag nu hoppar ner ett steg även fast LA ( 100cm ) gick väldigt bra förra året och vi tog även hem poäng på en och samma helg, för att få tävla MSV (110-120cm). Men om detta skulle bli vårat sista år, då vill jag vara nöjd över det också.

ja visst är de snygga!

Grett asså ;D

Sovit gott inatt då? :D

Det är klart det kommer gå bra på dressyren!! Det är ju bara att styra :P haha, nääe men det borde ju gå bra :D

grymt! :D

Den 14-16 maj, tävla den 16 maj alltså söndagen! :D för då kan jag vara din häst skötare om du vill hah plus att vi hinner sova på balkongen från fredag till lördag :D



Du behöver inte plublisera det här läs de bara :D




Kom ihåg mig?