Måndag

Nu tänkte jag berätta om hoppträningen.
Från början var Mio väldigt taggad och på uppvärmningen då vi skulle öka mellan små hinder så gick det bara galant! Sedan kom då en övningen med många hinder. Gick också super tills de nästsista hindret låg på en meter och det allra sista nånstans där över. Då tror jag ärligt talat jag aldrig hann med och blev feg. Dom första hindrerna var man som så snabbt över och dom andra var man tvungen att ha mycket styrka mot. Vilket jag inte klarade av särskilt bra. Då när man inte har bästa balansen och hästen hoppar ett hinder lite knas, då åkter man av, heheh! Men sedan kom vi om och det gick bättre.

Här är ett klipp när det går bra på lite lägre hinder.



HAHAHAH, såååå fult det ser ut!! det ser ut som att jag typ glider/hoppar av, men så är det inte riktigt. Som sagt det känns idag att jag har fått mig en smäll i höften, inte skönt!

kul de ser ut :D

Hej, hur mår du ? =)

åh vad kul :D

mår din höft bra?

Sv: Okej :) vilka klasser?^^

svar Kul! :)

Vad har du gjort idag? :)




Kom ihåg mig?