Jackan!



Nu måste jag få lägga in ett "tycke" om denna jacka/tröja. När man tittar på den så ser den faktiskt inte snygg ut. Men då jag har sett en tjej på skolan osv så är det faktiskt ganska snygg. Om jag skulle ha köpt den så skulle jag köpa en lite storlek så att den blir kort, och sedan ha något långt linne under. Hur som helst, så började jag fundera på att kanske köpa den tills jag insåg att det vore mardrömmen! Först köper två av sveriges största bloggare den, sedan läggs den ut som reklam på blogg.se! Innom några veckor kommer minst halva sverige äga en och då vill man gärna inte vara en av dom. tack för det...!

Jag vill förresten tacka Gina Tricot för att dom äntligen har fixat hemsidan. Den är nu enklare att "hantera" och går otroligt mycket snabbare, stort plus!

sv; hahaha ja :P

har inga planer inför dagen, får se vad som händer :) sj?!

OKej, härligt :)

håller med dig... så snygg är den inte... :S



Sv: jaa jag älskar den. mitt livs kärlek, typ! <3

Jodå, allt bra med mig :D Lite trött kanske.. Men, det är ju söndag ;) Har du haft en bra dag? :)

sv: kul att du vill vara med! :D



okej ;p idag har jag varit med en kompis o bowlat :D




Kom ihåg mig?