B E L L E V U E ♥

Hahaha nej folket, det var ingen tv, det var en...



Den enda som inte gissade på tv var Natasha.
Jag älskar namnet på cykeln, Bellevue.

Haha okej :D

my

Sv: är sjuk :/

HAHA,palla köpa en cykel :]

ja sommaren är sjukligt efterlängtad! :D

Det låter bra de ;D göra ikväll då :D

Nu ligger skorna uppe som jag säljer. :)

sv: joda de e finfint sj? :)

Vilken fin cykel :)



Tack tjejen vad snäll du är! Hur mår du? Kram

är den ny eller begagnad?:) den var så billig tänkte jag....

Kul att du vill vara med! Lycka till! :)

Jag som har många klackar tycker själv att de där är lätta att gå i, tack vare platån på ca 4 cm. :)

Jag han ju inte gissa :(



Okej var det kul då? :D

Jag har varit med några vänner :D

my

Sv; hahha, jag vet inte :P

Det är nog bäst :)




Kom ihåg mig?