Lördag.

Ja så här är det. internet pajjade idag igen. men nu ska det funka.. hoppas jag!

Jag for och red Mio i skogen idag. Han var pigg som vanligt.
Åkte hem direkt efter det och duschade, åt och gjorde mig iordning för stan. Där jag inte hittade något alls..
Kom hem och deppade för att jag inte hade fått med mig något nytt hem. Men sen kom jag på att vi behöver en ny plattong, så vi åkte direkt och köpte en, pappa betalar såklart!! Den bästa skulle jag ha och det blev så klart den dyraste för 10.000 kronor.
Näe, så gick det inte riktigt till

Men vi har faktiskt köp en ny, vi hade helt seriöst typ gamlaste modellen på den förra som rev sönder håret totalt, nästan! Vi for på MediaMarkt där jag faktiskt inte hade varit förrut och shiit vad stort det var. Hur som helst så köpte vi den här.

  < klicka

Har såklart redan provat den och det funkar suuuper men är förstås inte värd 10.000 utan 699kr.
Jag har just kollat på bedtimes storys, inte en jätte bra film. Nu väntar " En shopaholics bekännelser

/ Elin ♥

SV: Skönt att det är bra med dig!

Med mig är det prima ^^. Händer ikväll då? :)

Vill också se En shopaholics bekännelser, var den bra?=)

Är den plattången bra?

Jag har ga.ma och den funkar perfekt =)

sv: det är as bra med mig med :)

den är köpt på rean på cubus ^^

Usch då! Krya på dig =)

sv: hahaha aa stackarn ^^) haha en såån plattång har ja ju XD




Kom ihåg mig?