Torsdag.

Jag är inte i stallet idag, det känns jätte skönt faktiskt. Tyvärr så ligger jag jätte efter i matten och har HK prov på onsdag så fram till nu, sen nio, har jag räknat lite matte osv. Försöker planera resten av veckan, har lite att hinna med. Sen är det ju Halloween på Lördag, Någon Umebo som vet vad man kan göra? :D Hoppas på att det blir nått kul iallafall.  

Efter att jag har lunch tänker jag ta en promenad i det fina vädret, ( haha det lät typ inte liiite vuxet) Men jag vet att jag kommer sitta inne hela dagen annars så det kändes som en bra idé. Sedan ska jag forstätta plugga och sedan bara chilla fram till middagen.

Juste jag fick ett jätte kul samtal i förrgår..

Jag: Hallå
-Hej, jag ringer från polisen
Jag: aha?
-Det är nämligen så att vi har fått ditt namn uppgett från ett snatteri i en citybutik.
Jag: eh jaha?
-Känner du igen det?
Jag: Nej!
-Okej, för jag har två vittnen här på att du var med
Jag: Asså du skojar?
-Nej!, nu undrar jag om du kan komma hit på ett förhör?
Jag: Vilka är det som sitter hos dig!?
-Det är (han säger två personer som tycker om att snacka skit om folk)
Jag: Asså jag vet vilka det är och tänker fan inte komma bara för att dom säger något som jag har gjort!!
-Okej, då får vi skicka en insatts styrka och hämta dig..
Jag blir heelt tyst och fattar ingenting, det ända jag vet är att jag just då ville döda dom där två tjejerna.
-Eller så kan vi bara säga att det är Johanna och Amanda som sitter här.

Det var alltså Johanna och Amanda som hittat på allt och deras morbror ( eller ngt) som busringer mig och jag går helt på det. Jag kan lova att jag blev sur och skrek åt han, haha! fan vad lurad man kan bli!


s

s

va bra! samma här, vad gördu?= kram

svar:

okej, jag har precis vaknat så jag kan inte säga så mycket om min dag. haha :)

allt bra?

kompisar:)

Hej! kikar in för att önska dig en bra Torsdag! :)



KRAM

nae jag är hemma och är mamma ledig :D

Naaw tack ;) detsamma !

ja jag har höstlov ;)

sj ?

sv: tack detsamma! ja det är höstlov för mig, har du också höstlov denna vecka? :)

sv: tack desamma :D japp höstlovet pågår för fullt =)

hej :)

det var ett tag sen hur är det ? :D

Ja tack tack! Jupp, det är höstlov för mej :D




Kom ihåg mig?