stan idag igen

Asså det här är helt sjukt! Jag klev upp 7 idag! Jag vet inte varför, eller asså jag skulle ju rida innan jag skulle träffa Emiley på stan klockan tolv men jag var hemma strax efter nio vilket var väldigt tidigt. Jag fick iaf tid att sortera reklamen till i morgon och det var väl iof bra.
Sen for jag alltså och träffade Emiley på stan och gick och kollade på lite affärer. Jag hittade inte så mkt mer än armband och nivet sånna här höga vita sockar som man har till stövlar?:)

Det var nästan sånna här  fast bara "vanliga" pallar inte lägga ut någon egen bild för det blir bara dåliga bilder..


Nu kommer snart kompisar hit sedan drar vi nog ut. PUSS

ja, otroligt skönt! :D

men nu drar också igång skolan på måndag eller?



jag ska förmodligen träffa lite skönt folk.

eller nu är jag hemma, haha. men jag har träffat lite chillfolk innan. inge märvädrigt. vad har du själv haft för dig ? :D

sv: hehe, ska du hitta på idag?

Jaha men vadå, då borde vi ju ses någon dag! :)

SVAR: Ikväll blir det tat de lugnt och kolla på Gossip girl(:

Själv?




Kom ihåg mig?