söndag

Asså jag är så obeskrivligt trött!
Har delat ut reklam och ridit. Sovit få timmar i helgen efter att ha haft en skolvecka med mycket plugg och lite sova. Jag kommer alltså inte att vara med någon ikväll för jag orkar verkligen inte. Istället vilar jag upp mig idag för i morgon (och tisdag) så har jag ridlektion på hippo med ett teoripass efteråt. Då kan jag verkligen inte vara trött och sedan kan jag också orka göra något roligare på kvällen än att bara vara hemma.

Det har förresten varit sääämst väder idag, regnat och aah fyy. Jag vill ha tillbaka sommaren nuu. Om inte så tycker jag att det kan bli vinter med fint väder. För något som ska bli kul är att kunna tolka med hästarna igen.

Här är några bilder från när jag tolkade tsm med johanna,Mickis och Amanda, ggrymt kul! vi gör om det  i vinter!

S'

ja okej.. typ samma ska ta det lungt bara :]

sv: mja de är du inte ensam om!

S'

:)




Kom ihåg mig?