Söndag

  • Klev upp halv nio, tog på mig kläder och åt frukost
  • Packade ihop reklamen i typ cykelväskor och drog sedan iväg.
  • For runt på mitt kvarter och lite runt om och delade ut, dock räckte det inte! Får säga det och kanske få mera nästa gång så att alla på mitt område får de dom ska ha.
  • Avrapportering kunde jag ju inte glömma, då blir ingen lön för mig inte!

Nu väntar:

  • Lunch
  • Pluggning, SO,NO,MA och HK..
  • Tar en liten pause och plockar undan på mitt rum
  • fortsätter att plugga
  • Middag
  • Stallet
  • Hoppträning
  • Sova

Så här kommer min dag att se ut. Dags att äta nu innan många timmars plugg väntar..
Vad ska ni göra idag? :)

 

visst heter han Mio :]?

s

hej, förlåt för sent svar, har inte bloggat på ett tag! hur är det med dej idag? kram

svar' okej! jag var med pojkvännen hela helgen :)!

hihi japp:D tycker jag också:)

SV:

idag har ja vart i skolan

sj

<3

kram

sv: ja det är bra :) själv?

sv: bra att höra :)

händer imorgon då? :)




Kom ihåg mig?