rubrik..

Hej igen.
Ridpasset idag gick mycket bättre. Han lyssnade bättre och då blev det såklart bättre resultat. Han var dock ganska trött från igår och blev då ganska stark och det blev jobbigt med hinder, som ändå inte var så höga. Men jag är nöjd. I morron blir det bara att rida lite lätt i trav och galopp med tanke på att både han och jag har träningsvärk. Sedan på Torsdag för vila, alltså mamma tar honom och går en promenad bara.

Efter ridpasset så fick jag reda på att det inte skulle vara någon teori.. Men eftersom att jag är så smart så tog jag med mig grejor för att smörja sadeln och två träns under tiden som jag väntade på att mamma skulle åka från jobbet och hämta mig. Mio fick en dusch idag igen för att få bort lika mycket svett. 
 
Så här ser dom nya vinter ridstövlarna ut.


de var väll kring 2cm där ett tag, men nu är det borta.:(

förlåt för sent svar...



bra med mej också, men extremt trött dock!

S'

thaank yoou :]

hihi:D

härligt! toppen här med, ska ut i skogen nu igen haha! aha, gillar inte sånna filmer, ska inte se den då hehe! va görs idag då förutom rida? :)




Kom ihåg mig?