Miooo.

Dagen har gått bra, dock varit alldelens för lång. Fick ju skjuts dit strax efter elva. Sedan så åt jag lunch på hippo och sedan började ridpasset klockan ett.. Lektionen gick jätte bra. Vi värmde först upp lite på volt innan vi sedan körde en bana med massor av bommar och sedan 7 stycket studs, stutts(hur fan skriver man?). Allt gick iallafall bra. I morron måste  jag tänka på att vara mer bestämmd typ, han är så jäkla trög i början, alltså inte seg eller så utan bara dryg i början.
Sedan hade vi teori då vi gick igenom hur man håller igång sin häst under året med vila,tävling,träning osv.
Hinner inte skriva så mycket, ska snart dra mig till Johanna och vara med några. Lägger upp några söta bilder först.

 

Jag upptäckte att man kunde skriva på mios blöta fleecetäcke.
S'

Jo precis.. okej :)

Hoppas du har en trevlig kväll då !

haha sött:}

har det blivit någon snö hos dej då:)?




Kom ihåg mig?