Måndag

Har nu sovit nästan tio timmar efter att ha haft en grymt skön kväll med bara mig själv, musik och sedan en film. Man behöver verkligen dom dagarna också kände jag.

Jag ska iallafall snart fara till Mio och fixa lite i stallet innan jag ska åka vidare till Hippo. Idrottslyftet har ordat så att vi kommer två ridlektioner, med endast några små hinder och bommar efter så har vi ett teoripass som verkade ganska nödvändigt att gå på. Det är då ett rid och ett teori pass per dag, idag och i morgon lika dant. Har gjort iordning lite mat eftersom att jag blir borta några timmar. Är hemma till middagen skulle jag tro.

Nu måste jag skynda mig lite, vi hörs senare!
/Elin♥
S'

Idag ska jag tvätta kläder hela förmiddagen typ :P sen ska jag vara barnvakt åt systerson :)

Vad ska du göra today?

okej va bra, samma här! vad ska du hitta på idag då? kram

ja:)

de har väll varit bra:)




Kom ihåg mig?