Måndag

Vaknade i morse och hade fått första snön på marken! Dock bara typ en millimeter som försvann lika fort. Nu när det ändå är kyla osv, så är det ju bättre om det kommer snö än massa regn, eller hur? För det var det som hände, regnet kom.. Jag vill ju hellre ha sommar såklart men jag vill ha allt annat än regn!

Hoppträningen igår gick super bra. Innan träningen så klippte mamma Mio.. det är aldrig snyggt att raka hästarna, men jag kan ju inte rida och hoppträna/tävla innomhus med en häst som har lika mycket päls som en björn. Det är ju djurplågeri att en häst ska behöva svettas så mycket som det blir. Att raka bort allt går ju inte heller, då fryser han ju ihjäl nu i vinter, eller får stå med kanske 10 täcken, så här fick det då bli.


Han ser ändå inte så glad ut.. bäbis! Snart kanske sommarn kommer då blir han snygg igen!



Nej, nu måste jag börja plugga.. Ligger så mycket efter som det bara går..
Vi hörs senare.
/Elin♥

`han är värkligen söt:]




Kom ihåg mig?